متن ﺣﺎﺿﺮ ﺑﺎ ﻫﺪف ﺷﻨﺎﺳﺎﻳﻲ
راﺑﻄﻪ ﺑﻴﻦ ﻫﻮش ﻫﻴﺠﺎﻧﻲ و ﻫﻮش ﺷﻨﺎﺧﺘﻲ ﻣﻌﻠﻤﺎن و ﭘﻴﺸﺮﻓﺖ ﺗﺤﺼﻴﻠﻲ داﻧﺶ آﻣﻮزان اﻧﺠﺎم ﺷﺪ.
ﺟﺎﻣﻌﻪ آﻣﺎري ﺷﺎﻣﻞ ﻛﻠﻴﻪ ﻣﻌﻠﻤﺎن (زن و ﻣﺮد) ﭘﺎﻳﻪ ﭘﻨﺠﻢ اﺑﺘﺪاﻳﻲ ﺷﻬﺮﺳﺘﺎن ﻋﻠﻲآﺑﺎد
ﻛﺘﻮل در ﺳﺎل ﺗﺤﺼﻴﻠﻲ 1387-88 ﺑﻮدﻧﺪ ﻛﻪ 75 ﻧﻔﺮ از آﻧﻬﺎ ﺑﻪ ﺻﻮرت ﺗﺼﺎدﻓﻲ ﺳﺎده ﺑﻪ ﻋﻨﻮان ﻧﻤﻮﻧﻪ در ﻧﻈﺮ ﮔﺮﻓﺘﻪ ﺷﺪﻧﺪ...
متن کامل مقاله را با قیمتی بسیار مناسب خریداری نمایید