loading...
مدیرکده | دانلود نمونه سوال و جزوه
کانال تخصصی درسخونه



برای اولین بار در ایران
فیلم های صفحه به صفحه
کتاب های پایه های اول تا ششم با
حجم بسیار کم اما با کیفیت
#توجه:دیگه نگران تموم شدن بسته های اینترنت تون نباشید
روی عکس زیر کلیک کنید



محمد عشریه بازدید : 20062 پنجشنبه 11 اسفند 1390 نظرات (9)

فرمت فایل : pdf

حجم فایل : 2 مگابایت

نویسنده کتاب : محمد لشکری


دانشجویانی که به هر نحوی موفق نشدند کتاب توسعه اقتصادی و برنامه ریزی را تهیه کنند می توانند این کتاب را از قسمت ذیل دانلود نمایند.

یادآوری میکنم نویسنده کتاب جدید توسعه اقتصادی و برنامه ریزی آقای محمد لشکری می باشد ( انتشارات پیام نور )


برای دانلود کتاب روی لینک زیر کلیک کنید :

 

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط محمد اکبری در تاریخ 1395/11/26 و 15:11 دقیقه ارسال شده است

خیلی خیلی ممنونم واقعا بدردم خورد مرسی
پاسخ : سپاسگزارم

این نظر توسط ایمان در تاریخ 1394/10/09 و 7:36 دقیقه ارسال شده است

سلام من کتاب توسعه رو دانلود کردم اما باز نمیکنه
پاسخ : سلام ایمان جان .. من نیز همین الان رفتم دانلود کردم ! یک فایل زیپ ( فشرده ) می بشاد که باید اکسترکت آل بشه و شامل یک فایل پی دی اف می باشد .. موفق باشین

این نظر توسط جواد صفری در تاریخ 1394/07/11 و 19:48 دقیقه ارسال شده است

سلام
خسته نباشید من کتاب توسعه اقتصادی و برنامه ریزی اقای محمد لشکری را میخواهم پیدا نمیکنم ممکنه راهنماییم کنید البته تو کلیه کتابفروشی های قم را گشتم
متشکرم شهرستان قم
پاسخ : سلام .. به نظرم این کتاب باید در کتابفروشی های انتشارات پیام نور در تهران موجود باشد .. موفق باشین

این نظر توسط maryam در تاریخ 1394/03/29 و 9:24 دقیقه ارسال شده است

سلام خسته نباشید. من قسمت آخر کتاب یعنی پاسخ نامه تست ها رو لازم دارم اما وقتی دانلود میکنم جواب تست ها باد نمیشه. لطفا راهنمایی کنید چه کاری میتونم انجام بدم
پاسخ : سلام -- جزوه شامل خلاصه هر فصل + چند تست انتخابی مختص همان فصل بدون اسخنامه می باشد .. موفق باشین

این نظر توسط نوید در تاریخ 1394/01/17 و 14:06 دقیقه ارسال شده است

سلام.خسته نباشید.برای کتاب اصول و مبانی توسعه و برنامه ریزی چی باید بخونم؟تشکر اگه راهنماییم کنید

این نظر توسط rain در تاریخ 1393/10/26 و 10:31 دقیقه ارسال شده است

ممنون
پاسخ : سلام

این نظر توسط ستاره در تاریخ 1393/10/11 و 15:46 دقیقه ارسال شده است

بیمزه چرا روش نوشته pun اخه یعنی چی..
پاسخ : سلام..ما ک نوشتیم واس انتشارات پیام نور هست!! شکلک

این نظر توسط سیدارتا در تاریخ 1393/03/26 و 10:18 دقیقه ارسال شده است

سلام
ممنون از لطفتون.شکلک
پاسخ : سلام
مرسی از نظرتون
موفق باشین

این نظر توسط جواد در تاریخ 1391/12/02 و 1:19 دقیقه ارسال شده است

با تشكر فراوانشکلک
پاسخ : مرسی متشکرم


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 626
  • کل نظرات : 634
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 2160
  • آی پی امروز : 42
  • آی پی دیروز : 93
  • بازدید امروز : 118
  • باردید دیروز : 334
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 6
  • بازدید هفته : 118
  • بازدید ماه : 4,990
  • بازدید سال : 42,092
  • بازدید کلی : 7,757,907